Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

30. 08. 2018

SML intervju: Ballary - brend za dame sa stilom

Saznajte zašto je ovaj domaći brend među našim favoritima

Tokom godina provedenih u modnim vodama, ništa me ne čini tako srećnom kao što je predstavljanje manje poznatih ili novih dizajnera i brendova. Iako je Ballary, domaći brend nastao 2009.godine, na mom radaru su tek nekih godinu dana, a nakon što sam videla jesenju kolekciju morala sam da je podelim sa vama.

Ballary se oslanja na modernu klasiku, s tim što mnoge komade zaista mogu da nose i poslovne žene, koje vode aktivan društveni život, kao i žene koje drže do toga da izgledaju elegantno i doterano, ali ne i da budu žrtve trendova. Ko se krije iza imena Ballary, kako do ovih predivnih komada i šta nas sve čeka u budućnosti od ovog brenda koji je u stalnom usponu, saznaćete u današnjem SML intervjuu!

SML: Ko je Ballary, čije je to čedo?

Ballary: Ballary jeste osnovan 2009.godine (u februaru pravimo mali jubilej povodom 10. godina od našeg osnivanja), na čelu sa direktorom - Nikola Stanišić, kreatorka / dizajner Marina Janković i devojka koja je šila sve uzorke Gordana Krljić, stil i pravac tadašnjeg Ballary - ja se donekle i zadržao i dan danas - sofisticirano, elegantno, poslovno, ali je tada bilo mnogo više klasike.

Slažemo se da je u mnogome i evoluirao u poslednjih godinu, dve, što kroz modernije krojeve, još bolje i kvalitetnije materijale, sam kvalitet izrade, koja nam je imperativ... Ali i marketing kroz društvene mreže, sajt koji je pokrenut pre godinu dana, kampanje i fotografisanje kolekcije smo podigli na viši, profesionalniji nivo.

Glavna za sve kreacije je i dalje Marina Janković, Gordana neprikosnovena u izradi uzoraka, moja uloga (Daliborka Vuksanović) u svemu, poslednjih godinu i po dana je upravo u promociji brenda Ballary, kroz naš Instagram profil, bilborde, sajt je ažuriran i modernizovan sa izlaskom nove, jesenje kolekcije. Onda je tu cela organizacija kampanja/editorial-a i lookbook - ova, od fotografa do pravljenja scenografije u našem Showroom-u, i obezbeđivanja neophodnih aksesoara (jer se Ballary bavi isključivo proizvodnjom ženske konfekcije).

Na ovu, jesenju kampanju sam zaista ponosna jer sam uspela da nam obezbedim kolaboraciju sa nemačkim Deichmann - om (torbe i obuća), Accessorize - om (za nakit) domaćim salonom nameštaja Simpo (koji su nam ljubazno ustupili divne fotelje i još mnogo toga), što je u ovom trenutku kada smo još uvek nepoznati široj javnosti, bilo teško

SML: Kada dizajnirate kolekciju, šta vas inspiriše, kakva je to Ballary žena?

Ballary:Najbitnije nam je da su modeli nosivi, bilo da je u pitanju poslovna elegancija ili večernje haljine, ali da svakako imaju svoj pečat, to nešto po čemu će se istaći na jako velikom tržištu, 

SML: Koliko je teško istaći se danas, kada je tržište preplavljeno ne samo high street brendovima,već i dizajnerskim kopijama, koje su praktično postale neizbežne na društvenim mrežama?

Ballary: Apsolutno se slažemo da je to jako teško, pogotovo što i puno domaćih brendova, neguje stil sličan nama, ali svakodnevno dobijamo i poruke/komentare da smo drugačiji, različiti i inovativni što nam je jako drago.

SML: Koje materijale koristi Ballary i koliko je teško napraviti taj zadovoljavajući odnos kvaliteta i cene?

Ballary:Materijali su jednim delom iz uvoza iz Italije i Češke - firma Robertina (time se i trudimo da se razlikujemo), dok za bazne materijale koristimo domaće dobavljače-Textil Užice, Mars, itd.. 

U ovoj kolekciji je zastupljena viskoza, saten, razne vrste muslina, čipka kao nezaobilazna - za haljine, ali imamo i jako lepe 3D čipke, čipke sa vezom u sebi, dodali smo velur, prevrnutu kožu za kapute... 

Najteže je napraviti balans između odnosa kvaliteta i cene, ali pošto još uvek gradimo svoje ime i brend, trudimo se da budemo povoljni. 

SML: Da li ćete otvoriti online prodavnicu i koji su dalji planovi za širenje brenda?

Ballary:Da, pitanje online prodaje je jedno od najčešćih pitanja koje dobijamo svakodnevno, imamo je u planu za narednu kolekciju. 

SML: Nova, jesenja kolekcija, je romantična, nenametljiva, sa puno nosivih komada. Šta ili ko je inspirisao i kako se odupirete sezonskim trendovima?

Ballary: Inspiracija je svuda oko nas, ne postoji neka konkretna ličnost ili motiv, trudimo se da ispratimo trendove, ali ne po svaku cenu, već da primenimo ono što nam se svidi i ide uz nas, naš stil i pravac koji negujemo. I, kao što smo već rekli, trudimo se da komadi budu nosivi i dostupni široj populaciji dama i devojaka. 

SML: Jedna haljina iz nove kolekcije je već rasprodata, da li ste očekivali da će već u avgustu doći do nestašice? Koji su vaši omiljeni komadi iz kolekcije?

Ballary: Iskreno, jesmo iznenadjeni količinom potražnje za tom plisiranom haljinom, kao i za još par modela, mada verujemo da je i boja tu odigrala bitnu ulogu, ta pastelno roze je već par godina unazad proglašena za boju godine, kao i sama fotografija koja je prikazala te modele je odlična. Kombinezon u istoj boji nam je favorit, kao i odela koje smo radili u ovoj kolekciji, koja pored zanimljivog kroja, imaju i materijal koji je apsolutno u trendu - tartan se od prošle godine vratio na velika vrata, i nezaobilazan je u mnogim kolekcijama jesen-zima.. 

SML: Gde za sada možemo da vidimo ili naručimo Ballary komade? 

Ballary: Za sada sve potrebne informacije o tome gde se prodajemo, možete pronaći na našem sajtu www.ballary.rs, na razvitku svojih maloprodaja još uvek radimo, ali nam je zato mreža distributera širom Srbije, kao i  u susedne zemlje (Crna Gora, BiH, Hrvatska) razvijena.

SML: Pored poslovnih kombinacija, imate odlične večernje modele. Šta bolje prolazi i koliko pazite na to da modeli nemaju određenu starosnu grupu ili da su prikladni samo za određenu građu? Koliko šarenolikosti Ballary nudi?

Ballary: Mislimo da podjednako dobro prolaze haljine, kao nezaobilazne u posebnim prilikama, ali i kombinacije sa bluzicama i pantalonama, kojih je kod nas jako veliki izbor.

Trudimo se da ponudimo šarenolikost upravo u kroju, u ponudi imamo uske modele haljina, ali i šire, "A" kroja, tako da vitka figura nije obavezna i raspoloživost u veličinama se kreće od 36-44, tako da se iskreno nadamo da pokrivamo širu ciljnu gripu.. 

SML: Stilski savet za SML čitateljke glasi:

Ballary: Budite svoje, ne pratiti slepo svaki trend po svaku cenu, nego bar neki njegov segment implementirajte u svoj stil i odevanje. I naravno, najbitnije je da se lepo osećate u tome što nosite. 

 

 

Milica Jarić

Preporučujemo

foto

15. 08. 18

Virgil Abloh u saradnji sa Nike-om i Serenom Williams

Šampionka tenisa će ove godine nositi Ablohove kreacije na US Open turniru koji počinje 27. avgusta i predstaviti novu liniju po prvi put.

foto

10. 07. 18

Čarobna revija Dolce & Gabbana

Ovakvu reviju još niste videli!

Search