Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

26. 11. 2014

Kontroverze oko novog Moschino parfema

Jeremy Scott na udaru modne kritike

Jeremy Scott, kreativni direktor popularne italijanske kuće Moschino, tvrdi da je novi parfem, koji je upakovan u plišanog medu, njegov put da se približi mladima, ali i običnim ljudima, uporedivši sebe sa Lady Dianom.

On kaže da je pokojna britanska lejdi bila princeza naroda, a on želi takav status među dizajnerima.

Nakon revija na kojima su prikazane kolekcije inspirisane Barbie lutkom, McDonald's-om i drugim fenomenima pop kulture na red je došao parfem "Toy", koji reklamira Isabeli Fontana, prekrivena medama, dok u ruci drži parfem, takođe obučen u igračku.  

I dok modna kritika ne razime Scottov pristup, on svakako ima značajno mesto među pop zvezdama. Njegove kreacije su omiljene pevačicama od Miley Cyrus i Rite Ore do Katy Perry. 

Kako se vama čini pristup gospodina Scotta - da li je osvežavajući ili degradirajući prema modnom svetu? 

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search