???project_name??? :: U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/rss.html ???story_list??? sr http://www.sml.rs/img/logo.png ???project_name??? :: U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/rss.html Uticaj http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/5290/uticaj.html Pozitivan ili negativan

Uticaj predstavlja moć da se kontroliše ili manipuliše nečim ili nekim. To je sposobnost da se promeni određena situacija, ponašanje, misli ili odluke.

Uticajna osoba je u stanju da diktira određenu radnju ili ponašanje drugoj osobi ili grupi.

U modi, uticajna osoba je dizajner, manekenka, glumica...osoba koja stvara i diktira modne odnosno trendove.

]]>
Fri, 20 Sep 2013 10:42:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/5290/uticaj.html
Ulje avokada http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/5101/ulje-avokada.html Omekšava i hidrira

Ulje avokada je jestivo ulje koje se dobija ceđenjem boljke avokado (Persea americana). Može da bude jestivo, da se koristi za kuvanje a njegova primena u kozmetičkoj industriji je takože veoma poznata i rasprostranjena. Ovo ulje sadrži visok sadržaj vitamina E, D i A, ima antioksidantna svojstva i sadrži folnu kiselinu, gvožđe i proteine.

U kozmetičkoj industriji je čest sastojak raznih proizvoda, među kojima su proizvodi za kupanje, senke za oči, karmini, podloge za šminku, losioni za čišćenje lica, regeneratori za kosu, kreme za sunčanje i drugi proizvodi za negu kože i kose.

]]>
Thu, 8 Aug 2013 10:00:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/5101/ulje-avokada.html
Ulica http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/316/ulica.html Vaše ulice

Ulica - neka ulice grada budu vaša modna pista u svako doba dana ili noći i neka vaš Street style obara s nogu dok koračate po užarenom asfaltu.

]]>
Mon, 1 Oct 2012 12:46:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/316/ulica.html
Uniqlo http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/3311/uniqlo.html Japan osvaja svet mode

Uniqlo je robna marka iz Japana, koja pravi odeću i modne dodatke za svaki dan, namenjene ženama, muškarcima i deci. Iako je nastala još 1949. godine, od 1997. menja politiku, primenjujući sistem koji koristi robna marka Gap, i od tada pa do 2005. godine beleži znatne uspehe. Od sredine 2000-ih  Uniqlo ekspanzija se širi sa područja Azije, sa planom da do 2020. godine prestigne trenutno tri vodeće ulične robne marke: H&M, Zaru i Gap.

Iza Uniqlo mašinerije se krije ime Tadashi Yanai, koji je uspeo da pomiri istok i zapad u svojoj kompaniji, uzimajući i primenjujući najbolje od jednih i od drugih. Čitav uspeh Uniqla je miks tradicionalnih vrednosti, napornog rada, ponuda kvaliteta po niskim cenama sa marketing strategijama koje su proslavile američke kompanije. Tadashi Yanai je decenijama proučavao fenomen robnih lanaca poput Marks & Spencer, Benetton, Gap i H&M kako bi postavio kompaniju na visoko mesto među konkurentima.

Uniqlo je zvanični sponzor prvog reketa sveta, Novaka Đokovića, i olimpijskog tima koji će predstavljati Japan u Londonu, ove godine. 

Ako želite da uvek budete u  toku sa informacijama sveta mode i modnih trendova, prijavite se na SML Newsletter OVDE!

]]>
Tue, 10 Jul 2012 15:31:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/3311/uniqlo.html
UVB http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/2939/uvb.html Odgovorni za opekotine i crvenila

Ultraljubičasti B zraci, UVB su odgovorni za nastajanje opekotina na koži. Izložena UVB zracima naša koža gori, jer ovi zraci dopiru do epiderma. Stimulišu proizvodnju melanina, na taj način koža tamni, ali nastaju opekotine i oštećenje DNK ćelija kože. Pravila upotreba preparata za zaštitu od sunca tokom pojačanog delovanja ovih zraka, tj. leti, izbegavanje izlaganju jakom suncu i adekvatno odevanje su jedini načini da zaštite vaše zdravlje i izgled. 

]]>
Wed, 9 May 2012 13:16:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/2939/uvb.html
UVA http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/2938/uva.html Najštetniji sunčevi zraci

Ultraljubičasti UV se dele na UVA i UVB. UVA predstavljaju 95% UV koji stižu do kože. UVA zraci su prisutni tokom cele godine, na svim geografskim širinama, prolaze kroz oblake i staklo. Stižu do kože i oštećuju njene dublje slojeve. Ovi zraci su glavni uzročnici preuranjenog starenja kože : bore, fleke, gubitka elastičnosti, isušivanja, što znači da je zaštita od ovih zraka neophodna i tokom hladnih dana.

]]>
Thu, 3 May 2012 12:55:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/2938/uva.html
Uniforma http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/477/uniforma.html Česta inspiracija

Podrazumeva odevne predmete koji se nose kao znak pripadnosti nekoj organizaciji (vojska, policija, škola, razne službe...) i nosi se u situacijama kad pojedinac učestvuje u aktivnostima vezanim za datu organizaciju. U modi, mnogi dizajneri su bili inspirisani uniformama pri izradi ženske odeće - od  visokih čizama i kaputa i jakni u military stilu, pa čak do broševa u obliku epoleta koji se kače na ramena.

]]>
Fri, 15 Apr 2011 12:34:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/477/uniforma.html
Usne http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/623/usne.html Smeh, razgovor, intima...

One su glavne u smejanju, pričanju, ishrani, intimi... u svakom slučaju jedan veoma važan deo lica.

Koža usana ima samo tri do pet slojeva raznih ćelija što je dosta tanko, ako se uporedi sa kožom ostatka lica koja ima i do 16 slojeva. Pošto je koža dosta tanja, više sa naziru krvni sudovi i tako dobijamo roze/crvenu boju usana. Koža usana nema žlezde pomoću kojih može da luči znoj ili sebum, tako da im je potrebna posebna pažnja i nega. Donja usna je obično malo punija od gornje.

]]>
Sun, 10 Apr 2011 01:47:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/623/usne.html
Uniseks http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/325/uniseks.html Za oba pola

Uniseks - ili nešto što je  predviđeno za oba pola. Može se odnositi na frizuru ili asesoar kao što je ešarpa ili naočare.

]]>
Thu, 7 Apr 2011 13:24:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/325/uniseks.html
Ukus http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/317/ukus.html Zbir svih uticaja

Ukus- zbir svih boja, stilova, uticaja i ostalih sitnica koje volimo. Sa dobrim ukusom se rađamo ali ga i razvijamo i negujemo tokom života kroz kontakt sa ljudima, medijima ali prvenstveno sa samim sobom.

]]>
Thu, 7 Apr 2011 12:48:00 +0200 U http://www.sml.rs/secNav/abeceda_mode/u/317/ukus.html