Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

12. 01. 2012

Nova Prada reklamna kampanja

drugačije i neočekivano

U upadljivoj suprotnosti sa svojim dosadašnjim kampanjama - koje su uglavnom markirale nove šesnaestogodišnje i sedamnaestogodišnje zvezde budućnosti - Prada se ove godine oslanja na proverene, ustaljene modele. To su trenutno lice Miu Miu, Guinevere Van Seenus (34), Nataša Poly (26) i lice s naslovnice Vogue-a, Elise Crombez (29).

Kampanja za koju, kao i uvek, fotografije radi Steven Maisel, kao glavnu inspiraciju ima kola koja su i zaštitni znak čitave vintage kolekcije, i smeštena je upravo tamo gde je to i najočekivanije - na "benzinsku pumpu" iz '50.

"Kola visokih performansi iz pedesetih, sa šiljatim gepekom i plamenovima iscrtanim duž karoserije najbolje odražavaju vintage duh koji odlikuje ovu kolekciju", objašnjavaju u Pradi. "Ikonografski jezik Amerikane konstantno se pojavljuje kroz pola veka pop kulture i stila. Benzinska pumpa se pojavljuje kao centralni simbol ove post-moderne raskrsnice novog horizonta i ekonomskog ispunjenja, pozornice postavljene tako da se moda, fantazija i obećanje novih otkrića ukrštaju."

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search