Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

17. 12. 2014

Slatko druženje BEAUTY SHOP portala

U poslastičarnici Mali princ

Lepo i slatko druženje organizovano u prazničnom ambijentu poslastičarnice Mali princ bilo je prilika da se proslavi zvanična saradnja između nekih od najznačajnijih brendova današnjice po pitanju lepote, nege i šminke i online prodavnice BEAUTYSHOP.RS.

Online kupovina postaje jedan od najznačajnijih vidova pronalaženja i kupovine proizvoda, čitanja kritika i upoređivanja cena i kvaliteta. Kako bismo ispratili trend koji neminovno postaje sve prisutniji i kod nas, rešili smo da pokrenemo BEAUTYSHOP.RS  online prodavnicu proizvoda za lepotu, šminku i negu lica, tela i kose.

Naša ideja je bila da na jednom mestu možete da saznate sve o proizvodima koji vas zanimaju, uz brzo i jednostavno pretraživanje, upoređivanje i naručivanje. Pored toga tu su i praktični saveti, predstavljanje najnovijih trendova, mišljenja drugih potrošača kao i proizvodi koji su na akciji ili uz koje se dobija poklon. A upravo sve to je velika prednost online kupovine.

Na nama je važan zadatak da uvek izaberemo najbolje proizvode za naše kupce. Brendovi koji se, za sada, mogu pronaći na BEAUTYSHOP.RS su: L’Oreal Paris, Maybelline New York, Essie, Garnier, Mixa, Men Expert, Dr Colić i Kozmetika Afrodita.

O važnosti i ekspanziji upotrebe digitalnih medija u svakodnevnom životu pričao je Zoran Ivanović, CEO Web Media Agencije, jedne od vodećih full service digitalnih agencija u našoj zemlji. O novim trendovima i tendencijama u online kupovini  u make up svetu govorio je Nikola Ivanov,  International Interactive & CRM Project Menager za L'Óreal Paris. Anti-age je je jedna od najpopularnijih oblasti u sferi lepote i zato je na tu temu pričao prim. dr. Milan Colić, jedan od osnivača Dr.Colić klinike i kozmetičke linije Dr.Colić Therapy, kozmetičke linije za dnevnu i noćnu negu. Vojka Kojić Matić, direktorka marketinga Kozmetike Afrodita istakla je važnost kvalitetne nege tela i predstavila inovacije na tom polju.

L'Oréal Paris je francuski brend broj jedan među svetskim brendovima za lepotu. Uz slogan “Jer Vi to zaslužujete” godinama proizvode inovativne i jedinstvene proizvode u sferama šminke, nege lica, tela i kose. Neki od najpopularnijih brendova koji su pod okriljem ove kompanije su, pored L’Oreal Paris i Maybelline New York, Garnier, Essie i Mixa.

Kozmetika Dr Colić Therapy nastala je kao rezultat bogatog iskustva u formulisanju i izradi kozmetičkih preparata. Praćenje savremenih trendova u oblasti fitofarmacije, omogućio im je izbor najbolje kozmetički aktivne supstance ili kombinacije supstanci za postizanje željenog efekta, a primena najnovijih tehnologija izrade i pažljivo biranih podloga garantuje kvalitet Dr.Colić preparata.

Kozmetika Afrodita je vodeća slovenačka kozmetička kuća koja visokokvalitetnim kozmetičkim proizvodima i uslugama već četrdeset godinan dosledno zadovoljava želje, potrebe i očekivanja kako krajnjih tako i profesionalnih korisnika. Zato je Kozmetika Afrodita postala prepoznatljiv brend i van granica Slovenije, te se danas prodaje na 17 tržišta. Kozmetika Afrodita je razvila široku paletu proizvoda za negu lica, negu tela i kose a tehnologija proizvodnje se bazira na korišćenju prirodnih sastojaka.

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search