Štampaj

Pošalji prijatelju

20. 09. 2011

Bvlgari

"Da bi se postigao uspeh, moraju se kombinovati svet prošlosti, sadašnjosti i budućnosti"

Poreklom od Grčke porodice izrađivača srebra, Sotirio Bvlgari , osnivač kompanije, izrađivao je dragocene komade od srebra. U kasnom 19-to veku, on se preselio u Italiju i otvorio prvu radnju u Rimu, gde i dan danas postoji kao matična prodavnica.

Na početku 20-og veka, njegovi sinovi Giorgio i Costantino su polako preuzimali posao, šireći ga na izradu i obradu dragog kamenja, nakita i satova. Posle II Svetskog rata, njih dvojica su se odvojili od tradicija Francuske zlatarske škole i počeli da se oslanjaju na Grčko-Romanski klasicizam, italijansku renesansu i rimsku zlatarsku školu 19. veka. Do 1950-tih i 60-tih, hrabri i inovativni stil koji je Bulgari razvio, počeo je da dobija znatnu reputaciju među džet-setom i filmskim svetom.
1970-tih, Bulgari je počeo sa internacionalnom ekspanzijom, otvorivši radnje u New York, Geneva, Monte Carlo i Paris. Uskoro, kompanija lansira ogranak koji će proizvoditi samo satove i od 1982 Bulgari Time je rođen. Posao su kasnije preuzeli Giorgio-vi sinovi Paolo i Nicola Bulgari, koji su i danas u upravnom odboru.
Početkom 1990-tih, Bulgari je doživeo naglu ekspanziju, pa je dijapazon proizvoda proširen i na luksuzne parfeme, kolekciju tekstila, kožnie aksesoare i lukruzne naočare, a kasnije su počeli da proizvode i svilene marame i drugi raspon modnih detalja od luks materijala.
2004 u Milanu je otvoren i prvi Bulgari hotel, a firma se udružila sa Marriott International, za otvaranje Bulgari hotela i spa centara u budućnosti, koji će, kao i prvi, biti oda luksuzu i najelegantnijoj eri Milana.
Usledili su objekti na Baliju, Tokiju, Parizu, dok je 2009. firma slavila 125 godina postojanja. U čast svoje prošlosti bogate tradicijom i velikim dostignućima, Bulgari je sa ciljem stvaranja bolje budućnosti lansirao veliki dobrotvorni projekat za decu ‘’Prepravite budućnost’’, koji se bavi zaštitom dečijih prava.
Za svo vreme svog postojanja, Bulgari se trudi da obogati živote ljudi lepotom, i kao što Nicola Bulgari kaže: ‘’Ne može se spavati na lovorikama, to je nepromišljeno. Da bi se postigao uspeh, moraju se kombinovati svet prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. To je izazov koji nam daje mnoge mogućnosti’’.

Search