Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

01. 02. 2013

Na novom mirisnom tragu

Jedinstvena nota dolazi iz kuće Marni

Kao nijedna druga mirisna nota do sada, čula će zavesti novi parfem iz poznate modne kuće Marni. Otkrivanje ove novosti je proteklo bez pompe i značajnog marketinga. Marni je porodična firma, svaki član porodice ima svoju ulogu u poslu, pa je tako i prezentacija organizovana u prijatnoj i familijarnoj atmosferi. Kreativna direktorka Consuelo Castiglioni, organizovala je večeru za vreme milanskog Fashion Weeka, a ideja je bila da novi parfem ‘’govori’’ sam za sebe.

Jednostavno, želeli su da svako doživi ovu parfemsku poslasticu na svoj način. Sladak i začinjen, omamiće svojim cvetno- orjentalnim sklopom i doneti dah davnih vremena. Castiglioni je izjavila da novi Marni parfem ne može da svrsta u jednu određenu grupu ili poredi sa nekim već postojećim. Poenta ovog noviteta je da bude neuhvatljiv i dvosmislen. Castiglioni i njena saradnica kada su u pitanju parfemi Daniela Andrier, su upravo to i postigle veštom i složenom građom ove mirisne note.

Marni parfem ima nešto što drugi nemaju. Ta specifičnost se ogleda u muževnom otvaranju prepunom đumbira i bergamota, a onda iznenada doživljava metamorfozu u ženstvenu notu u kojoj su najdominantniji tamjan i pačuli.

Castiglioni je želela da ovaj parfem reprezentuje Marni modu, a nosiće ga samouverene i sofisticirane žene koje radije interpretiraju nego slepo prate trendove.

Kompletna linija proizvoda će se u prodaji naći početkom februara, a parfem će biti dostupan u bočicama od 30, 60 i 125 mililitara.

Preporučujemo

foto

29. 09. 17

5 navika koje uništavaju nokte

Negovane ruke nisu samo odraz lične higijene već i statusni simbol na osnovu koga drugi ljudi donose sud o vama.

foto

28. 09. 17

Pravilno čišćenje lica...

...jer naše lice to zaslužuje.

foto

23. 08. 17

Tajna vitke linije i mladalačkog izgleda žena iz Japana

Ukoliko ste putovali u Japan ili ste sreli nekog iz Japana verovatno vam je prvi utisak ostavila njihova mladolikost.

Search